Musiikkityön tavoitteena on tuoda evankeliumin ilosanomaa esille musiikin avulla. Se ulottuu myös nuoriin rippikoulutyön ja lapsiin kirkkomuskaritoiminnan myötä. Musiikki on mukana ihmiselämän koko kaaressa - kasteesta hautajaisiin.

Sanomaa tuodaan esille myös seurakuntakuoron voimin. Kuoro avustaa tarvittaessa jumalanpalveluksissa vuoden mittaan. Kuoro kokoontuu säännöllisesti viikoittain kuoroharjoituksiin seurakuntatalolla. Kuorossa kappaleet koostuvat mm. Petri Laaksosen, Pekka Simojoen ja Jaakko Löytyn musiikista. Kuoroon saa tulla mukaan kaikki laulusta kiinnostuneet ja laulua harrastaneet. Pääsykokeita ei ole muuta kuin yksi: Pitää uskaltaa laulaa ja kiittää Jumalaa laulun ja Sanan lahjasta.

Musiikkityön tarkoituksena on olla läsnä elämän eri tilanteissa ja tuoda hetken, jolloin voi rauhoittua ja tuntea Jumalan läheisyyden ja rauhan sävelten ja sanojen keskellä.

Musiikkityön myötä kirkossa on kuultavissa myös erilaisia konsertteja vuoden mittaan.