Syntymäpäivät

Seurakunta muistaa kaikkia 80-, 85-, 90- ja sitä iäkkäämpiä seurakunnan jäseniä syntymäpäivänä. 85-vuotta täyttäville lähetetään onnittelukortti. Tulemme kutsuttaessa myös käymään. Muihin syntymäpäiväsankareihin otamme yhteyttä.

"Halki elinpäivieni tieni hän on avannut, riemut, murheet matkalleni viisaasti on jakanut.

Vaikeinakin päivinä. Herra oli lähellä, rakkauden voimin kantoi, murheeseenkin toivon antoi."

Virsi 470:2

Yhteissyntymäpäivät

Seurakunta järjesti vuonna 2020 kaikille 90 vuotta täyttäville ja sitä vanhemmille seurakuntamme jäsenille yhteissyntymäpäivät. Juhliin osallistui noin 25 sankaria. Tällaiset juhlat on tarkoitus järjestää myös vuonna 2022, kunhan rajoitukset sen sallivat. Juhlaan lähetetään henkilökohtainen kutsu avecin kanssa.

Vanhat matkalaukut, radio, kalossit ja työkalupakki
Vanha tuoli, selkänojalla esiliina. Räsymattoja lattialla ja pöydälle katettu kahvikattaus ja kuparipannu