Seurakunta tukenasi

Silloin kun huolet ja murheet kasvavat liian isoiksi, voit ottaa yhteyttä luottamuksellisesti ja yksityisesti seurakunnan työntekijöihin tai vapaaehtoisiin. Pappi, diakoniatyöntekijä, nuorisotyönohjaaja ja koulutetut vapaaehtoistyöntekijät kuuntelevat ja auttavat sinua kohtaamissasi ongelmissa.

Meidän kanssamme voit pohtia elämäsi kysymyksiä. Voit soittaa meille, tulla käymään, kirjoittaa, tekstata tai ottaa yhteyttä vaikka sosiaalisen median kautta.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Helena Valli, diakoni

p.0404805754, helena.valli@evl.fi

Talousongelmissa on hyvä ottaa aina ensin yhteyttä sosiaalitoimistoon tai talous- ja velkaneuvontaan. Seurakunnan diakoniasta saat myös apua. Seurakunnan diakoniatyöntekijä keskustelee luottamuksellisesti kanssasi raha- ja velkatilanteestasi.

Talousapua ja -neuvontaa

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin

Mieltä voivat järkyttää monenlaiset yllättävät tapahtumat. Tukea vaikeaan tilanteeseen saa esimerkiksi seurakunnan diakoniatyötekijöiltä tai papeilta.

Apua elämän kriiseihin

Aamurusko jäätyneen järven rannalla
Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Jer.29:11.